Merhaba Hanimlar onumuzdeki persembe (29 ocak) randevum var hamilelegimi 4+3 te ogrendim hem keseyi gormek icin hemde kalp atisini duymak icin hemen gitmek istemedim hastaneye. randevu gunumde 6+3 olacam insallah o zaman kalp atisini duyarim deil mi Korkuyrm da acikcasi belli belirsiz belirtilerim var bebegime birsey mi oldu olacak diye kafayi yicem dusunmekten stres yapmaktan gittigimde insallah kalp atisini duyarim deilmi