Gzde_defne bende 35 haftalığım doktora gittiğimde 34 haftalıktım sürekli sol altta kasıklarım ağrıyordu rutin kontrolde nst çektiğim anda yine orada hafif ağrı olmuştu nst de çıkmış doktor 1 tane sancın görünüyor takip et yalancı sancılar olabilir dedi yolladı arada altımda baskı hissediyorum sol tarafım ağrıyor ayakta kalınca benimde sancı herhalde ama dinlenince geçiyor benimde