Bebeğim 10 günlük dün emzirirken boğazına süt kaçtı nefes alamadı eli, yüzü, ensesi kulakları gözüken her yeri morardı kaç saniye nefessiz kaldı bilmiyorum. Nefes alamadığını anladığım an sırtını çevirip 5 kez kürek kemiklerine vurdum ağzından bir şey çıktımı o an bilmiyorum çevirip iki memesinin ortasınada bastırdım (internetten bebeklere ilk yardım böyle yapılıyor) öksürüp nefes almaya başladı morarması kızarmaya dönüştü ama yinede nefesi düzensiz gibiydi acile götürdük kan aldılar röntgen çekindi oksijenine baktılar normal çıktı yenidoğan da gözlem amaçlı yatıralım dediler kabul etmedik eşim hemşire evde kendimiz gözlemledik çok şükür kritik saatleri atlattı ama ömrümden ömür gitti o an onu öyle mor görmek çok korkuttu. 2 gün önce yine süt kaçmıştı ama onda böyle olmamıştı biraz kızarmıştı sonra geçmişti. Tekrar olmaması için neler yapabilirim başına gelen var mı? Bebeğimi daha dik emziriyorum her emzirmeden sonra mutlaka gaz çıkartıyorum emzirdikten sonra yan yatırıyorum emzirmeden önce tazyikli sütü sağıyorum … Bebeğim genel olarak memenin sadece ucunu kavrıyor emerken hava yuttuğunu hissedebiliyorum tam kavrayabilmesi için
göğüs ucu çıkarıcı deneyeceğim … Çok korkuyorum tekrar aynı şey olursa diye emzirmek istemiyorum biberonla versem nasıl olur farklı olur mu bilmiyorum… Lütfen ilk yardım öğrenin !