cerenxertan Kızlarr 10 haftalık hamileyim adet olcakmışım gibi bel ve kasık agrım yatsamda kalksamda agrıyor neden acaba
diamondred cerenxertan benim de bazen oluyir 6+6 rahmin büyümesi diyor ama sürekli değil benim sizin sürekli mi
duygunisa cerenxertan ilk 3 ay normal canım sonra düzene giriyor korkma bebek büyüdükçe yerleşme yapıyor
Busraaaakkk cerenxertan 20.haftaya kadar devam ediyor, hatta şu an 32+1 olduk hala adet olacakmışım gibi oluyorum gayet normal endişe etmeyin
buketdeniz19 cerenxertan aynı sorun bendede var doktor sol tarafına yatıp dizlerini yukarı doğru çek demişti öyle yapıyorum 3,4 dakika sonra geçiyor
diamondred cerenxertan ben de şimdi balon patlattum bilerek karnıma yakın korkmadım ama dedim bebek etkilenir mi sonra vicdab yaptım analık zor
Busraaaakkk cerenxertan iyidir canım hep yaşıyoruz bunu endişe etme boşuna içince şüphe varsa da bi git doktora
prensesannesi246 cerenxertan 16 haftalık hamileyim bende de ara sıra regl sancısı gibi bi ağrı oluyor doktorum magnezyum verdi onu kullanıyorum