gulten_1 17 ocak 80 19 ocak 125 21 ocak 306 24 ocak 703 betası bu şekilde düşük ilerleyip normal gebelik yaşayan varmı lütfen cevap
zynpdr gulten_1 3. Verdiğin kan bebek tutunuyo demek . İnşallah sağlıklı ilerler . Dış gebelik geçirdiğimde 115ten 119 a yükselmişti 2 günde . Ama senin değerin 3. Kanda iyi artmış . Güzel düşünün ve dr bana her kanı aynı laboratuvar da aynı saatte ver demşti
AslanEge gulten_1 Gayet güzel artmış doktorlar keseyi görene kadar net birşey söylemiyor için rahat olsun sağlıkla mutlulukla kucağına almak nasip olsun inşallah 💕
gulten_1 Gün embriyosu 5 Ocak’ta transfer oldum, geç tutunma diye düşünüp moral bozmak istemiyrm, ama Dr um hiç net birşey söylemiyor
gulten_1 3 aydır tedavi süreci sürdü artık rahat nefes almak istyrm dedikleri günü bekliyorum sonra başka bir güne kadar yine beklemem gerekiyor, bu gerginlik çok zor
gulten_1 Biri sağlık ocağı, biri devlet hastanesi, ikisi özel( haftasonuna gelenler mecbur), ayrıca progesteron iğnesi kullanıyrm 10 gündür, lekelenmem de yok inşallah dediğiniz gibi güzel olur🤲🏻zaman geçmiyor
zynpdr gulten_1 inşallah inşallah Rabbim kolaylık versin . Süreç zor sabırlı olmak zor . Ama iyi şeyler düşünün . Güzel olacak inşallah. Hep aynı yerde de vermemişsiniz o yüzden daha da çok pozitif olun siz ..
Username06 gulten_1 evet yanlış görmüşüm 3 gün sonra baktırmışsın en son betaya normalde 2 katı artış isteniyor 2 günde bir
gulten_1 Haftabaşı tekrar yaptıracağım aynı yer ve saat olmasına dikkat edeceğim, inş katlanarak yükselir🤲🏻
gulten_1 De tekrar tahlil işteme haftaya cuma muayene dedi umarım herşey iyi olun dua istemek isteyenim duasına talibim 🤲🏻🌸
Ceku256 gulten_1 benim de iki katı artmadı böyle gördüğüm her posta yazmaya çalışıyorum 102-167-305 idi. 4,5 ay önce doğum yaptım
usagichan Ceku256 merhaba ben de tüp Bebek ile hamileyim ilk Betam 24 iki gün sonra 66 iki gün sonra 95 çıktı son artış moralimi bozdu