Pazartesi doktora gideceğiz. Çatı muayenesi yapacak mı acaba ne zaman yapacak. Ağda yapmam gerekiyor yapıp mı gitsem biraz daha mı beklesem doğuma yakın mı yapsam bilemiyorum. Sizc alttan bakar mı? Gerçi bebek makat geliş dönmezse zaten sezaryen yapacak