Kızlar iki test yaptım pozitif çıktı, nerdeyse altı haftalık olması lazım, ama doktora gidemiyorum yollar kapalı. İki kutu folik asitim var yazın almıştım Regenesis Max. Doktora gitmeden kullanmaya başlamali miyim? Geç kalmamak için. Çünkü ne zaman giderim belli değil karla kapali her yer 😔