Rabia8 aşkım daha ben başlayamadım adet olayım geçen hafta histeroskopıyle polıp aldımdı doktor ıkı kutu duphaston yazdı 1 şubatta başlıcam onu ıcınce adet olmuyosun şubatın 20 sınde bıtıcek ne zaman regl olursam üçüncü günü gıdcem Hangı ıgne adı ne kullanıla ?