Helenaaa Kızlar merhaba umarım herkes iyidir 🥰 transfer olanlar gün gün yaşadığınız belirtileri yazabilir misiniz lütfen ? Evet biliyorum belirti aramamak lazım, evet ilaçlardan olabilir hepsini biliyorum ama insan yinede merak ediyor
Yademm Helenaaa ben adet olucam diye gezmiştim canım ortada resmen ped bile koymuştum hatta bel ağrım olmuştu kaşık ağrısı kaçıncı günü transferinin
mihra2021su Helenaaa en belirgin uyku hali göğüste hassasıyet idrarda koku ve transferın 10. Gunu yerlesme kanaması oldu
mlkekyaa0gmailcom Helenaaa bende bel ağrısı olmusdu. Transferden 3 gün sonra başlamıştı halen devam ediyor 30 haftadayiz
Helenaaa mihra2021su göğüste hassasiyet transferden önce başladı bende ya ilaçlardan dolayı. Şu an hassas ağrıyor ama işte önceden başladığı için belirti olarak saymıyorum
Yademm Helenaaa bende testte görüşmüştüm hatta 4. Gündü ama her bünye aynı olmayabilir görmezseniz üzülmeyin varsa elinizde yapın
ilkiminannesi Helenaaa Evet vardı koku hassasiyeti göğüs hassasiyeti su gbi akıntı ayak üşümesi kramp girmesi
1_prensesannesii Ben transferden birkaç gün sonra yerleşme ağrıları yaşadım birkaç gün sonra biraz bulantım oldu test yaptım evde pozitifti silik şekilde. 11. Gün falan da yerleşme kanamam olmuştu
Helenaaa ilkiminannesi anladımm sizede hayırlı olsun rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🥰
gzmsngl Ayak üşümesi kasıklarda cekilme batma 9.gun lekelenme bel agrisi benim 7. Gun silik cikti 8.gun belirginlesti bugun 10.gun kanda beta 169 cikti sukur inşallah sizinkide tutunur saglikla
Helenaaa gzmsngl çok mutlu oldum sizin için sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim darısı isteyen herkesin başına