MerveKrmz ben doktora gittim kanamam vardı geçer diye bekledim bikaç gün, yerleşme kanaması. Geçmeyince doktora gittim neden hemen gelmedin dedi dedim ne biliyim evhamlı olmak istemedim. Kendi kendine kaç günlerce korkacağına kalk gel dedi doktor bana. Böyle şeylerin doğrusunu başka nerden öğreneceksin ki bak geldin baktık fena mı oldu için rahat eder dedi. Gerçekten öyle. Kendini yiyeceğine git doktorun başının etini ye 😂🙈