Guzel_ailem tabikide hergün kosarsan ilk üc ay tehlikeli ama birkere iki kere kosarak bebek düsmez cogu uzmanlar hergün hafif tempolu kosular yapabilirsiniz diyor hamileligin ileri aylarinda tehlikeli zaten vücudda yapamiyor belli bir aydan sonra
Bence bukadar doktor ayni seyi söylüyorlarsa bi zarari yoktur tabikide riskli bi hamileligin olmamasi gerek. Benim arkadaslarim var kosu bandinda spor yapiyolar burdaki doktorlar hareketli olmayi öneriyir türkiyedeki doktorlarda galiba yatakdan kalkmamayi öneriyor