Merhaba 34.haftadayım dogumuma az kaldı ama normal dogum dusunuyorum suan gittiğim develt hastanesi tekrar sezeryan diyor ama ben cok acılar cektım ılkınde normalde ise o anlık acı cekıyorsun yapan kişiler var tanıdıklarım ama ben egede aydında yaşıyorum onlar ıse uzak yerlerde yaptı burada yapan bulamıyorum bilgisi olan veya sezeryan sonrası normal yapan varmı aranızda nasıl birseydı yazarmısınızzzzzz🌸