Dilek25 Tugcemm biz 14+1 olduk azaldı hatta kayboldu Bi anda diyebilirim inşallah böyle devam eder🙈 benim tek kurtarıcım leblebi oldu bulantı zamanlarımda deneyin derim 😊
mk123 Tugcemm bizde 14+6olduk bulantillarim ilk güne göre azaldı şükürler olsn, ama halen karnim çıkmadı, ciksin biran once istiom🙈sizde durumlar nasil
NrdnBalaban Tugcemm biz tam 12 hafta olduk. Hafif bılantılar var. Bide baş ağrıları oluyor. Normal her halde dün dr. Deydim ama sormayı unuttum. Cinsiyet tahmini Erkek dedi çıkıntı gördük
Dilek25 Tugcemm çok zor ya Allah yardımcınız olsun ama leblebiyi mutlaka yiyin iyi geliyo. Karın çıkması da bundan sonra başlar artık herhalde ama şimdiye kadar Bi inip Bi çıktı benim gaz şişkinliği sanırım alıştım bu duruma tamamen ne zaman çıkacak bakalım 😊
bireylulmeselesi 12 haftalık olduk bizde. Benim 7.haftadan beri ikindi gibi başlayıp geceye kadar süren bulantılarım var. Haftanın 3-4 günü mutlaka yaşıyorum, bir kaç kez de istifra ettim. Benim gibi olanlar var mı ?
Hllswm Hergün yemek yesem kusuyorum yemesem ögürüp duruyorum su bile içermiyorum 8.haftada basladı hala devam 😢
Rabia12 Tugcemm 13*3 üm bir haftadır hiç kusmadm sabahları hafif bulantım oluyor o da maalesef hastalığım geçmedi balgam da midemi bulandırıyor. İns sizinki de geçerli biran önce canm
Dilek_58 Cok sukur 14+4 deyiz bizde kizimla. Doktorumuz ikili testte soyledi cinsiyetini. Mide bulantim pek olmadi ama bas agrisi ve dis agrisi cok cektim bu aralar hafifledi. Migrenim oldugu icin basim agridigi zaman direk midem bulaniyor. Galiba Eylul ayi anneleri olarak suan hamileligin balayi ayindayiz tadini cikarmak lazim 😀 hepimiz saglikla aliriz insallah minnoslarimizi kucagimiza. ❤
Msbem Bizde 13+4 olduk elhamdulillah miğde bulantısı kusma çok fazla vardı iki haftadır geçti şükür ara ara bulantı kaldı benimde gazdan çok şiş karnım bir türlü inmedi yarın ikili test sonucunu alacağım hem kontrol bakalım cinsiyet için tahminde bulunacak mı 🥰 kız istiyorum çoook 🤲🏻 Hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli tabiki