Aysebkr1258 Merhaba arkadaşlar 24+4 hamileyim yaklaşık bir haftadır karnımın içinde esnediğim zaman hapşırdığım zaman derin nefes aldığım zaman günde bir kez falan bi acıma hissi oluyor sanki o an ufacık bir yer yırtılıyor ve anlık olarak acıyıp geçiyor Sizce bu kramp gibi birşey midir yoksa tehlikeli bir durum olabilir mi ? Fikirlerinize ihtiyacım var...
ulkukrts Aysebkr1258 bende de oluyordu ama doktorum bir problem olmadığını söylemişti hapşırınca özellikle çok ağrı oluyordu ama sende kendi doktoruna bir git istersen
Aysebkr1258 ulkukrts ağrı gibi değil daha çok 2 3 saniye süren ufak bi acı sanki karnımın içinde birşey yırtılıyormuş gibi oluyor