Adada Özel hastaneleri genellendirmemek gerekli her özel hastanedeki doktor paraci veya kötü olacak değil siz ehline denk gelmemissiniz sansliymissiniz ki devletteki doktor iyiymiş, bende devlete gittim 8.9 haftalıkken bebeğin kalbi durmus kalp atışı alamıyorum kürtaj vs olması lazım veya düşmesi için ilaç vereceğim dedi kabul etmedik başka görüş almak istiyorum dedim hemen özel hastane randevu aldım gittiniz tam tersi hiç bir sorun Yok gayet sağlıklı kalp atışı dinledik gösterdi doktor ya devletteki doktoru dinleseydim ne olacaktı yani özel veya devlet diye adlandırmak çok yalnis bence önemli olan işin ehline iyi bir doktora denk gelebilmek