Btlms_1
Biz de 39+4 olduk nst de sancı çıkıyor fakat bebek hala yukarıda ve kısalma veya açılma durumu yok. Salı günü 40+0 olacağız, tansiyonum yükseldiği için eğer salı gününe kadar doğum kendiliğinden başlamaz ise yatış verecek doktorum. Öncelik normal doğum deneyeceğiz sürece göre sezeryana dönme durumu da var, bakalım hayırlısı olsun diyip beklemedeyim şu an.