Kızlar dün 39+3’te doktorum alttan muayene etti beni baya sert bir şekilde hastaneden geldikten sonra çok az kanamam oldu lekelenme şeklindeler ama dün akşamdan beri bildiğiniz regl sancısı şeklinde daha şiddetli sancım kasılmalarım oluyor böyle 8-10 dk arayla 40-50 sn sürüyor henüz doktoruma haber vermedim ama doğum böyle bir şey mi ?