merylii_ Son adet tarihime göre 7+6 olan bebeğim beta ve ultrason görüntüsüne göre 5+5,6 görünüyor. Sadece keseyi gördü ve başka da hiçbir şey söylemedi, haftaya tekrar çağırdı. Böyle olup sonrasında normal sonuç alanlar var mı?
haticeismail merylii_ benimde öyleydi doktor adet tarihimi 1 hafta ileriye aldı geç döllenme olmuş diye bundan sonra nereye gidersen benim belirlediğim adet tarihini söyle dedi yoksa çocuk büyüyünce gelişimi geri derler dedi yani ilk haftalardan belirlenmesi güzel bir şey sıkıntı etmeyin şuan çok şükür güzel gidiyor benimki
asil15 merylii_ sonucunuz normal aslında evt son adet tarihine göre hesaplanıyor ama şöyle düşün adetli iken hamile kalakiycagina göre normal yani ben 6+4de keseyi 8 +4 de bebegi gördüm bebek büyüdükçe haftası normale dönüyor
merylii_ haticeismail ya geç döllenme falan diye bir şey demedi ben de öyle düşünmüştüm çünkü ben çok düşük bir değerli öğrendim 35 ile öğrendim bana diyor ki adet tarihini yanlış hatırlıyorsun hayır dedim yani çünkü ben uygulama kullanıyorum haftaya bakacağım dedi bilmiyorum bakalım ne olacak
merylii_ asil15 ya zaten ben adet tarihine göre hesaplamalarını anlayamıyorum ama ilk bebeğim de böyle bir sorun yaşamamıştım bunda böyle olunca anlayamadım yani insan da tedirgin oluyor açıkçası
haticeismail merylii_ bebeğin ölçülerine göre ayarlıyor doktorlar adet tarihini sizinkini de düzeltirler sıkıntı olmaz inşallah
ruyabrnn Bendede oldu aynısı hatta bir aydan fazla bir süre ileri söyledi bir kaç doktora gittim aynı sonucu aldım geç döllenme gibi bişey sorun değil yani 15 haftalık olduk kontrollerde doktorun belirlediği şekilde SAT söylüyorum
merylii_ ruyabrnn yani bu adet tarihinin güncellenmesi aslında Döllenmenin geç olmasıyla alakalı ve Bebekte bir sorun olduğunu belirtmez o zaman öyle mi ya ben bilmiyorum daha önce başıma gelen bir şey olmadığı için dün gittiğimde sadece kese gördü bebek görmedi haftaya tekrar gel bebeği görürüz dedi ve içimde bir kuşku var yani o yüzden rahat da etmiyorum şu anda
ruyabrnn merylii_ hayır hiç bir sorun yok merak etme bu randevuda kaç haftalık olduğunu daha net söyler. Sağlıkla gelsin inşallah
merylii_ ruyabrnn kese gördü bebek oluşsun haftaya görürüz dedi yolk sac falan sormak da aklıma gelmedi ultrason görüntüsünü verdi ama ben hiçbir şey anlamıyorum yani