GizemK ama merak etme 16dan sonra her ay 2 kilo alırsın inanmasın kendine rahat ol hiç düşünme ve hep biseyler ye elin ağzın boş kalmasın ben çok iştahsızdim baktım bebekte zayıf bütün günüm biseyler hazırlayıp yemek oldu öyle iki öğün meyve fındık fıstık yoğurt tabak tabak yedim iştahım açıldı simdi