nursenasu27 37+3 üz son kontrolde sancımız yüksek çıktı biraz ama öyle aman aman hissetmiyorum arada bir vuruyor kasıklardan bele doğru kızım kapının ağzında yerleşmiş 😂 ama muayenede açıklık falan yoktu pazartesi günü, bu ayı çıkarırsak iyi olucak gibi kendimi aşırı yorgun hissediyorum sürekli uyanmaktan uykular haram oldu ilk doğumum olacak hem heyecanlıyım hem korkuyorum ama ikimiz içinde iyisi nasıl olacaksa öyle olsun diyorum 🥰🤲🏻