sedatsdmr6 3 Ocak 2026 tarihinde regl oldum 18 Ocak LH pik yaptı iki gün öncesinde ve sonrasında ilişki oldu bugün 24 Ocak evde test yaptım bebe time markaydı negatif çıktı sizce erken mi davrandım benim gibi olan var mı
gunes_22 sedatsdmr6 negatif çıkmadı çok normal 6 gün olmuş döllenme süresi 10-12 gün geç döllenme olursa oda ileri atar biraz beklemeniz gerekiyor hatta dayanabilirseniz bencr regl gecikince yapın çünkü sonra birde kanda artış takip etmek zorunda kalırsınız