Ben özel sağlık hastanesinde Ozan kuzu ya gidiyorum çok memnunum ve acayip ilgili dönüş yapıyor gerektiği yerde arayıp bilgi veriyor muayenesi de uzun açıklayıcı ve net oluyor haberiniz olsun ama şöyle diyim herkes herkesi sevemiyor Buda aklınızda olsun ama ben şiddetle tavsiye ediyorum yorumlarını da okuyabilirsiniz 💕