reys esmahatun çok güzel olmuş, bayıldım. Ben de öyle düşünüyorum herkes ne alacak olsam bej al, açık kahve al vs dedi ama bence çocuk odasında renk daha iyi oluyor güle güle kullansın bebişko
esmahatun reys yaaa çok teşekkür ederim 💜 kesinlikle öyle şuan herkes o kafada renk algısı o tonlardan ibaret oldu , en güzeli içimizden ne geliyorsa , inşallah sağlıkla 😌💜
QueenBahar_ esmahatun ayy evet çok sıkıci herkes bej kahverengi kapalı tonlar yapıyor baydı artık sanki ofis odası döşüyorlar
esmahatun QueenBahar_ kesinlikle artık banada öyle geliyor ilk zamanlar hoş geliyordu ferah sade ama artık bir süre sonra aynı şeyleri görmek insanı sıkıyor ruhu yok gibi hepsi birbirinin kopyası
esmahatun Artemiss_ eminim o da çok güzel olmuştur bende cinsiyeti öğrenmeden önce yeşil yaparım diyordum hoşuma gidiyordu sonra bi fikrim değişti 🙈
Artemiss_ esmahatun Ben beğendim, inşallah kendileri de beğenir 😃 hayal dünyaları da rengarenk olsun inşallah 🌸