ozgeccakir Kızlar gün içerisinde pek değil ama akşamları özellikle gece yatarken sırt ve bel ağrılarım çok oluyor. Yataktan dayak yemiş gibi kalkıyorum. Siz neler yaptınız bu durumda ? Normal mi sizce
zehea ozgeccakir ya aynıyım haftamız da aynı sağa yatıyorum belim ağrıyor dola yatıyorum yine ağrıyor sırt üstü biraz rahatım ona da yatmayın diyolar napıcam bilmiyorum sabah kalktığımda her yerim ağrıyor
Sunshinemay Aynı haftadayız ben de ağrı çok fazla. Neredeyse uyumaktan korkar oldum. Magnezyum falan da işe yaramıyor gibi