nazende124 Selam arkadaşlar gebelik düşünüyorum doktora gittim polipin var dedi Polip aldırıp sonrasında hamile kalan var mı ?
Papatya05_ nazende124 3 tane arkadaşımda vardı 3 ü de aldırdı 2 si hemen hamile kaldı biri hala deniyor sanırım Genelde kalıyorlar canım
bebisleben nazende124 bendir 🙋🏻♀️ ilkinde deneyelim deneyelim olmazsa polip için operasyon olman gerek dedi denedik gebelik olmayınca polip aldırdım bir ay korunma verdi doktor yapışıklık tehlikesi olduğundan ikinci ay sonra hamile kaldım
Cimcime30 nazende124 ağustosta oldum alındı olmadı bu ay yıne alındı vücut uretıyormus Bnde de olmuyor hoca hızlıca aşılama dedı
mery_nil nazende124 bende böyle bi başlık açmıştım. Profilime bi gir istersen. Polip aldırmazsan bebek tutunamaz polip bunları geri itiyor dedi. Ameliyat oldum 1 regl gördüm. Sanırım çok tazecik hamileyim şuan. Adet tarihime daha var beta verdim 9 çıktı
nazende124 bebisleben ay ne güzel sevindim adınıza. peki bunun ameliyat dışında bitkisel tedaviyle küçülme veya yok olma ihtimali var mıdır ? Bir de aldırdıktan sonra tekrarlar mı yeniden çıkar mı ?
bebisleben nazende124 küçülme gitme gibi bir durum olmuyor polip varken hamile kalanda oluyor ama tehlikeli oluyor tekrarlama durumu oluyor ara ara kontrol ettirmek de fayda var
nazende124 Cimcime30 ya aslında alındıkça çoğalmasından korkuyorum o yüzden ameliyat dışında bir yöntem var mıdır diye araştırıyorum
Cimcime30 nazende124 valla bes ay sonra oldu ıste cnm o yüzden çocuk düşünmüyorsan hormonlu Sprıal dedı doktor bana
Musabzehra nazende124 pcosluyum. İkinci cocugumdan hemen önce polip aldırdım .yanlış hatırlamıyorsam sonraki ay hamile kaldım. Tesadüf müdür bilemem