KIZLAR bebeğime vermeye başladım bi hafta geçti bebeğim ıkınıp Duruyor hep motor çalışır gibi ses çıkarıyor hep bi yandan gülüyorum çok acayip ses çıkarıyor mama yedikten sonra ksuuyur normal mi yâda mama dan mi kaynaklı anlamadım geceden beri uyumadi oturup ağladım 🥹ne olur bana tavsiye verin anneler