runcet İnsanların bu başkalarının işine burnunu sokması gerçekten sinirimi bozuyor. Sanki annenin yerine bunlar doğuracak, bakacak. İkisi de normal doğum anormal doğum diye bir şey yok. Anne ve bebek için hangisi sağlıklı ise ona karar verilir o yapılır. Buna da doktor karar verir. Benim ilk doğumumda mesela son haftaya kadar vajinal dendi, ama son hafta acil sezaryene alındım. Bir tanıdık beni ziyarete gemiş güya yanındakine sezaryen yapıyorlar doğurdum diyorlar, sezaryen doğum mu diyor. Düşünmüyor lohusa alınabilir, üzülebilir. O zaman çok tecrübesizdim, elimde olmayan bir şey için bile üzülüyordum sanki benim hatammış gibi. Şuan ama tecrübelendim, sınır koymayı öğrendim. Cevaplarını çok güzel veriyorum. Annelik doğum şekli ile, emzirme ile olmuyor. Yoksa her doğuran anne olurdu. Boş verin böylelerine takılıp hamileliğinizi zehir etmeyin. Sağlıkla alın kucağınıza en önemlisi bu 🙏🏻🌸