noor34 Arkadaşlar 32. Haftadayım yaklaşık 1 aydır devam ediyor kan tahlili verdim kansızlık çıktı ve bir aydır sürekli geceleri ayak bacak ağrısından uyuyamaz oldum çok rahatsızım sizde aynı durumu yaşayanlar var mı uyku uyuyamaz oldum :(
ArelinAnnesi1 ozozy bana doktorum bişey demedi normal böyle şeyler dedi. İnternettem baktm b12 eksikliği falan yazıyor ki bendede var hamileyim onda bile ilaç kullandım
ozozy noor34 benimde öyle gerçi canım 😂 bende 32. Haftadayım ve bacak ağrılarım çok oluyor özellikle sabah uyurken o yüzden magnezyumu gece yatmadan önce içiyorum artık bir tık daha rahatladım
ArelinAnnesi1 ozozy çok haklısınız sağa yatıyorum etlerim çürümüş gibi ağrıyor sola yatsam aynı şekil daha önümde 11 hafta var Rabbim sağ salim kurtarsın hepimizi inşallah 🤲🏻