kucumen İlk doğumum sezeryan ve 2 doğumu normal istiyorum Sakarya’da yapan varmı acaba hangi doktor nasıl geçti neler dikkat edilmeli merak ediyorum ?
aisenuraksu kucumen Ben şu an Sumeyra Vural’a gidiyorum. 2 yıl ara olması yeterliymis fakat benim ilk gebeligim riskliydi, preeklampsi tekrarlama riski var bu yüzden bana tavsiye etmedi ,üzüldüm tabi . Tuba duzcan’ a da baya bakmıştım o da yaptiriyormus
derya4554 Eğer belirli bir süre geçmişse normal doğum yapılabilir tabiki ben adatıpla sezeryan olmayı düşünüyorum orası hizmet açısından çok iyi diğer hastanelere oranla ve etrafımdakilerin tecrübesiye karar verdim Yusuf Türk doktorumun adı istersen bir düşün yada kendi kliniği olan Aslıhan Kalkaymaz var onu da öneririm çok çok iyi bir doktor
kucumen derya4554 Sedat umuru seviyorum ben oda adatipla anlaşmış fakat ilk sezeryan oldum şuan oğlum 4 yaşında doğurdum 5 yıl de istiyorum ama bı ufaktanda korkuyorum
derya4554 kucumen normal doğum için geçen süre çok iyi bence korkmazsan ve biyolojik yapın çatı darlığı falan müsaitse toparlanma süreci için daha iyi tabiki Rabbim hayırlısını nasip etsin herşeyden önce
kucumen aisenuraksu benim bebekten dolayısı gebelik stresine girdiği için nabzı düşüyordu eğer bu bebektede sorun olmazsa Allah’ın izniyle mümkün olcak insllah 🤲🏻 Tuğba duzcanada gözükmek istiyorum bu konuyla ilgili
kucumen derya4554 amin insllah biraz kokruk var ama doktorla daha detaylı konuşunca geçer diye düşünüyorum insllah 🤲🏻