elaanurr kaşıntı şikayeti olan var mı kızlar ya bi kaç gündür oluyor kollarım bacaklarım falan özellikle gece aynı problemi yaşayan var mı
ozlm199393 elaanurr ilk hamileliğimde yaşamıştım özellikle bacaklarım su çiçeği gibi olmuştu yıllarca da görüntüsü kaldı izleri yani iç hastalıklarına yönlendirmişti doktorum bazı değerlerim yüksek çıkmıştı ilaç kullanmıştım kesinlikle gidin ben kontrol günümü beklemiştim beklemeseydim keşke
cmrc elaanurr 31+1 deyim ve 4 5 gündür gece asla geçmeyen bi kaşıntı var Salı kontrolüm var söyleceğim kafayı yicem böyle kaşıntı olamaz ya
mmia elaanurr onlar normal olsada olabilir kolestazı önemli olan kaşıntının giderek artması sıklığı geçmemesi. Bende de temizdi somuçlar kaşıntım devam ettiği için doktor açlık safra asidi testi istedi. Vakit kaybetmeyin bence ihmal edimemesi gerekir.
gizemalp7 Atopik Dermatit oldum bende kortizonlu bir krem iyi geldi biraz geçmedi tam bepanthol iyi geliyor bolca nemlendirici kullanmanızı öneririm eğer kanda bişey yoksa kuruluktan
iyiliktozu elaanurr haftalardır kaşınıyorum karnım popom bacaklarım. Sürekli kan verdim bir şey çıkmadı dünkü testimde enzimlerimin yükseldiği çıktı. Kolestaz..
elaanurr iyiliktozu yaa benim de öyle çok sinir bozucu hem de kaşıdığım yerlerde su çiçeğine benzer yaralar çıktı
prs_99100 Göbeğim kaşınıyor tam göbek deliğimin etrafı 2 gündür bu şekilde sinir oluyorum krem sürüp duruyorum ama işe yaramıyor 😭
gizemalp7 Mustafa bebek yağı bana iyi geldi biraz 1 aydır çekiyorum kaşıntı heryerime attı karardı kabuk bağladı bu hafta rahatladım biraz gerçekten çok zor Rabbim hepimize yardım etsin 36 haftalık oldum
breeze06 Bende 37 haftalığım ama 20. Haftadan bu yana kaşınıyorum. Karaciğer enzimlerim temiz çıkıyor. Doktor cşldiyeye yönlendirdi. O da alerjin yapın var normal diyip bir krem vardı ama asla çözümü olmadı