Biranneikibebe Merhaba preaklamsi geçirdikten sonra 24 saatlik idrarda proteininize bakılmaya devam etti mi
3bebekliannee Biranneikibebe Benim ilk gebeliğimde yüksek tansiyon ve protein kaçağı oldu 36+5 te suni sancı ile doğum yaptım kızıma
gunespera H Biranneikibebe hatırlamıyorum ama sanırım hayır tansiyonum yüksekti doğumdan sonra ona bakıldı onu hatırlıyorum