Merhaba preaklamsi geçirdim doğumdan sonra tamsiyonum çok daha asabileşti doğum akabinde 10 gün hastanede yattım yüksek dozda ilaçla ancak düştü nefroloji takipliyim aslında tansiyonlarımı takip ediyor ayda Birkere çağırıyor ilk üç ayı atlattıktan sonra ilaç Dozu çok düşürdük bir ilaçla tansiyonun düşük seyrediyordu sonra yine dengesi bozuldu tekrar doz yükseltmeye başladık başına gelen var mı bu şekilde önce iyiye gidip sonra tekrar başa saran 😔