nasminan Benimde 37+4 olduk bir gün uyuyorum bir gün uyuyamıyorum. Gece yarısı uyanıyorum uykum kaçıyor. Yüksek Yatıyorum belime ağrı giriyor düz hale gelsem nefes alamıyorum tıkanıyorum bir türlü rahat bir pozisyon bulamıyorum. zor geçiyor gerçekten 😔pazartesi gününe sezaryen tarihi verdi bakalım iki gün kaldı uyuyabildiğiniz kadar uyuyun diyorlar ama uykuya dalmayı bırak rahat bir şekilde uzanmak bile mesele