Kizlar Dr um 38 de cati muayenesinde bir cm acilmam olduğunu söyledi. Hazırlıkli olun her an gelebilir diye bu hafta bekledim. 39+2 olduk ne gelen var ne giden. Yapısal olarak zayıfım bebeğin kilosu 3150 buda zaten yeterliymis. Artık doğsun istiyorum çok ağır geliyor. Bu durumu yaşayan var mı?