Merhabalar 30 hafta hamileyim kanım 10 Ferritin 8 çıktı. Çok telaş yaptım. Serum almakta istemiyorum ama doğumda sıkıntı olmasından da korkuyorum. 2 ay içinde hızlıca yükseltebilir miyim. Yaşayan oldu mu böyle bir durum doğumda sıkıntı olur mu daha vsr iyice düşer mi korkuyorum. Belirtilerin hepsi var hatta şeker yüklemesinden sonra bayıldım. Sanırım kansızlığa ve tansiyon düşüklüğüne bağlı oldu