ilaaydakaplan mervebedir gece uykusu bende de yok soldan sağa dönmek bile zorlaştı hatta lavaboya gitmek için yataktan kalkarken savaş veriyorum resmen😭😂
reys mervebedir benim ağrım yok çok şükür tuvalete de kalkmıyorum gece. Sadece dün misafir ağırladım çeşit çeşit pasta börek yaptım aşırı yorulmuştum gerçekten zor uyudum yorgunluktan. Normalde çok iyiyim dönmede de sıkıntı yok
gunelozturkq mervebedir bende 34+1 haftalık gebeyim bebeğim doğum kanalina girmiş vajinal bölgemde çok ağrım var yürüyemiyorum resmen artık doğumu iple çekiyorum
mervebedir ilaaydakaplan Gündüz iki-üç saat kesintili uyku o kadar zaman çabuk geçsin diye dua ediyorum. Sizin kaç hafta oldu?
Papatya05_ ilaaydakaplan bende aynı sağa sola dönmek ölüm gibi yaa çok zorlaştı mervebedir 35+5 deyim 2. Gebelik uzun aradan sonra heyecan bende de var oğlum 5 yaşında Bakalım ama 35 ben sonra ağırlaştığını hissediyor insan
mervebedir cansu2306 Hayır benim suyum fazla bebeğin erken gelme ihtimali de var. Pazartesi kontrol de belli olacak.
rho mervebedir benim agri oldu 2 once 34 +3 bende heyecandan var 2 hamileliğin ama ilkinde acıktığım vardi erken doğdu simdi iyiyim ama nasil olacak bilmiyorum korkuyorumda erken olursa buda diye
Yazmelegi_ mervebedir 33+4 Uykusuz günlere alıştım. Ne yatabiliyorum ne dönebiliyorum ne tuvaletten çıkabiliyorum
winnie_the_pooh 34+1 deyim. Öyle çok yoruldum ki 😖 Ağrılar, uykusuzluk, geceleri saat başı tuvalete gitmekten yoruldum. 😭
meltemerennn Benim yalancı sancılarım vardı 2 3 gün sürdü geçti nedense bu kaç gündür her şeyim düzelmiş gibi çok tuhaf sanki doğum yapmış kurtulmuşum gibi