Gozde1 Merhaba arkadaşlar nasilsnz ben 37 hafta 4 günüm deyim bebek 2940 gr geldi sizce nasıl sizin bebisler nasıl gelişimi siz nasilsniz
Nisan4545 Gozde1 mrb cnm 37 haftalık olduk bugün kızım 2.900 ben ise halim ayan çatı kemiği ağrısı yürümekte zorluk kemiklerim dökülüyor resmen 😣
Ysmn23 Gozde1 37+3 ün canım haftaya çarşamba istekli sezeryan olacam nasip olursa heyecan korku icindeyim😊
Nalkan Gozde1 merhaba cnm bende 37+1.haftadayım benimde kasıklarımda sancılarım oluyor artık ara ara ağırlaştık gerçi artık haftaya cuma sezaryen olucam inşallah 22 Mart Cuma 🐣😊
Sedaahmet Gozde1 bende 37+5 haftalıgim. Doktora 36+6 gittiğimde 2.993 gram 50 cm di. Yarın tekrar kontrolüm var. Doktor çatı muayenesi yapmadı daha.ama normal doğum gözüküyor şimdilik dedi. Kasıklarım ağrıyor arada sırada. 🙄 bide birsey soracam kızlar ilk hamileliğim bilmiyorum tam. Saat 11.25 de sırtıma ağrı girdi.karnım kasıldı.daha sonra karnımın yan taraflarına hafif sızı şeklinde ağrı girdi. Uzandım bende geçer belki diye ama hemen gecmedi. 2 dk boyunca sürdü ağrı. Sonra geçti. Yalancı sancı mı gercek sancimi anlamadim. Ilk kez oldu. Ama internette araştırdığım kadariyla gercek sancı sırttan başlayıp karına doğru yayılıyormuş.korktum bende🤔
Gozde1 Nisan4545 niye öyle oldu cnm banada arada kramplar giriyor ama kilo aldım sona geldik işte artik biraz daha sabir sağlıkla gelsinler yinede biraz biraz hareket edin ben yürümeye çalışyorum 15 20 dk
Nisan4545 Gozde1 yurusem de fayda yok sanki vajinamdan bir damar aşağı doğru çekiyor zorlanıyorum aynen artık son rutuşlar sabır inşallah ☺️
Gozde1 Ysmn23 Hadi sağlıcakla kavus inşallah gemisine cnm benimde 25ine sezeryan olacak Allahım tez kurtarsın herkesi
Deniz_yildizi Bizde 37+2deyiz 36dayken 2970 gramdik🙈 Biraz tospik bi oglus gelcek herhalde🤗 Brnde artik yurumekte zorlaniyorum ara ara belim agriyor 😊onun disinda hicbi belirti yok😛hurma yiyorum squat yapmaya calisiyorum da bakalim hayirlisi 😁😁
Ysmn23 Nisan4545 daha belli değil canım ya doktorum genelde belden yapiyomus da ben tam istiyorum daha belli degil
Deniziiimmm 3200dü 36+5 te. Şu an bilmiyorum. 37+4teyiz. 38.haftada çatı muayenesi olacağım. Doğsun istiyorum artık. Şu an için yaptıklarım bol bol yürüyüş, squat, dans, çömelerek yürüme, hurma, ananas 💆🏻♀️
Gozde1 Deniziiimmm sağlıcakla kavuşun inşallah. Kolay doğumlar olsun benim bebis biraz minnak sanirim siz neler yiyorsunuz muz kaşar soda et türleri dışında
Gozde1 Sedaahmet sanriim sancılar aralıklara devam ediyormuş 5 6 dkk da bir benim de ilk bebek ama nette okumuştum cnm dikkate et dinlen bakalim vaktinde gelsinler inşallah
Deniziiimmm Gozde1 kilo alsın diye özel bir çabam olmadı ama her gün düzenli olarak yediklerim ceviz, süt, peynir, yoğurt, avokado ve soda🤷🏻♀️
Deniz_yildizi Gozde1 tesekkur ederim.insallah burdaki herkes saglicakla dogurur🥰 ceviz,avakado, tahin pekmez,meyve süt, muz su an aklima gelen bebise kilo.yapan seyler bunlar ☺☺☺