MerveLeo Kızlar 2. Doğumum olacak 3 yıl arayla. Spiral sezaryen olacağım tekrar çok heyecanlıyım. Aynı gün olacak şu ar var mı? Kız mı erkek mi geliyor? İsim ne olacak ☺️
mor_menekse1 MerveLeo yaa bizimde 28 ocak olcak insAllah 😄 tam kaçta gelmiş olacak Biz 38+5 olcaz o gün
MerveLeo MerveLeo yarın sabah doğumum var. 2. Gebeliğim ama çok duygusalım oğlumdan ilk kez 2 3 gün ayrı kalıcaz. Ağlayıp duruyorum. Dua edin bana çabuk toparlayayım herkese hayırlı güzel doğumlar diliyorum
MerveLeo mor_menekse1 benim 38+3 olacak. Kızım geliyor. Aslında 27 siydi biz sabırsız davrandım bir gün erkene aldık 😅
mor_menekse1 MerveLeo yaa bizimde kız sağlıkla gelsinler 🥹 sen git bir gün arayla bende geliyorum ardından kolaylıkla geçsin insAllah 🤲😍🧿