gunayercan canım hiç korkma gebelikte benden çok kanama geçiren yoktur ya 5+6 haftalıkken başladı kanamam pihtili birşekilde kocaman kanama alanı vardı rahimde 3 gün hastanede yatdim 8+5 haftaya kadar devam etdi progesteron fitil sabah oğlen akşam kullanıyordum ve progesteron iğne haftada bir kalçadan vurunuyordum sürekli yatdim desem yalan olur yemeğimi falan yapıyordum ev temizliğini falan eşim yardım ediyordu ama 10 dk ayakta kaldiysam yarım saat yatıp dinleniyordum 8+5 den sonra kahverengiye döndü kanamam 12 ci haftada tamamile bitdi rahimdeki kanama alanında kapandı sonra 18 haftada geri başladı pihtili birşekilde doktora gidiyordum hicbirsey yok diyip gönderiyorlar di sonra 23-27-30 cu haftada ara ara kanamalarim oldu en son bir hafta önce yine kanamam oldu şuan 34 haftalık hamileyim ama kimse neden olduğunu kesin söylemiyor malesef böyle böyle sona yaklaştim sen bol bol dinlen bol bol su iç ne kadar çok su içersen rahmin hızlı bir şekilde toparlanır artık kanamasi olmadan doğuran çok nadir kadın vardır Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz sağ salim alırsın kucağina