ilaydaltan bende ilk doğumu nisan ayında yaptım, ikinci doğumum yine nisan ayına denk gelecek. Havalar ısınmadığı için müslin battaniye ince gelir maalesef. Nohut battaniye tarzı olanlarda yünlü olduğu için yenidoğana pek uygun olmuyor. Penye battaniye almanızı tavsiye ederim. İlla hastane çıkışı tarzı takım şeklinde almanıza gerek yok tekli olarak satılıyor, iki tane alırsanız işinize yarar gerçekten. İlk doğumumda da o iki penye battaniyeyi kullanmıştım, şimdiki doğum için yine iki tane penye olanından alacağım