suragungor benim 2 gün kanamam reglden fazla oldu ama öyle oluk oluk asla değil, sonra regl gibi oldu ve 15. Gün falan bitti sonra leke şeklinde 40. Güne kadar birkaç günde bir geldi ben 2 pijama ile gittim fazlası gerekmedi ama bunda 3 koycam nolur nolmaz diye