Aaaaasyaaa Kızlar planlı sezaryen olucam 38+3 tü aslında doktorum izne çıkacakmış 38 e aldı bi sorun olur mu erken mi sorum sorun olmaz dedi bebeğim bir hafta önden gidiyor başı da üç hafta önde
Seloloo Aaaaasyaaa 38+5 e planlamıştık biz de ama doktorum 1 hafta izinde olacağı için izne ayrılmadan 2 gün önce alayım dedi 38+0 de doğum planladık. Kilosu boyu gayet iyi olunca aman 5 gün önce sonra ne olacak ki kavuşmamız erkene alındı dedim 🥹
Findikburun34 Ne zaman dönecek acaba? 1 hafta sonraya alsa daha iyi olurdu. Ben doktoruma 38. Haftayı söylemiştim sezaryen için. Bana erken 39. Haftada alırız dedi. O yüzden sordum size de