Akar06elif06 eltim normal doğum yaptı yazın bende refakatöi kaldım çok ilgilendiler ama sezeryanda süreç nasıl merak ediyorum aslında merak ettiklerim sondayı anesteziden öncemi sonramı takıyorlar geri ne zaman çıkarıyorlar anestezi şekli nasıl oluyor kaö gün hastanede kalınıyor odalar tek mi çift kişilikmi 2023 yılında kızımı doğurdum bilkent takipliydim doğum için hastaneye yatırdılar 10 gün yatış sonrası doğum yapmadan taburcu ettiler bende ordan özele gidip doğumumu orda yaptım bilkent mimli o yüzden bende oraya gitmek istemiyorum