elisimm 3 gündr burnum tıkalı ara da bı akyr ama çoğunda tıkalı şuan bı otele geldk termal ama perişan oldm nefes alamıyorum burun spreyi vikis sürdüm ama yok napcm bilen var mı acil ya nefes alamyrm resmn