borquita Kızlar merak ediyorum kaç kilo ile doğuma girdiniz ve doğumdan sonra hemen kaç kilonuz gitti ?
elisimm borquita ilk gebeliğim de 64 ile hamile kaldm 78 ile doğum yaptm 5 6 aya doğru 60 kilo oldm kızım 3 yaşında 74 ile hamile kaldm bakalm bu nasl olck
pozitifanne06 borquita 82 ile girdim doğumdan 2 gün sonra 80dim 🤣 10 gün sonra 70e düştüm 40 gün falan sonra 65e düştüm
borquita elisimm hadi inşallah bende 64 ile hamile kaldım şuan 23.haftadayım 72 oldum inşallah düşerim bende hemen 60a 🥹
demirelseda borquita ben kullandığım bazı ilaçlar neticesinde ne yazıkki 34 kg aldım. 119 kg ile sezaryen olmuştum. Oğlum 3 yaşında hepsini verdim bir şekilde :) ilk ay 19 kilo vermiştim, gerçekten hepsi bir şekilde veriliyor
elizeymenn borquita 66 hamile kaldım 69 şuan 27 haftadayım doktorum çok kilo aldım diye dendiğini bırakmadı takviye alma zaten öok kilo almışsın diyor 😬😬😬
ezgiersgn borquita 18. Haftadayım 62 ile hamile kaldım şuanda 65im çok kilo alırım diye düşünüyorum korkuyorum doğumdan sonra kilo verilmiyor sezeryan göbeği hep kalıyor diyorlar diyetisyenimle konuştum bu süreci istediğin gibi yaşa 40ın çıkınca diyete ve spora başlarız dedi
borquita ezgiersgn aynen bende şimdiden 8 kilo aldım 23.haftamdayım ve korkuyorum veremem diye ama burda okuduklarım içimi rahatlattı 😊