kayraninannesiiii Kızlar benim göğüslerim kocaman oldu damarlar belirginleşti uçları dikleşti arada bir kaşık ağrısı adet olcak gibi ağrılar oluyor hazımsızlık gaz bide Şefaf akıntım oluyor adetim 6 gün geçti yarın sabah test yapsam çıkarmı aizdede böyle belirtisi olur gebe olmuş olan varmı
Elisa0110 kayraninannesiiii sabah ilk idrarla test yapabilirsin 6 gün geçmişse de direkt kan vermek daha mantıklı daha net olur çünkü
neslihanttk kayraninannesiiii hemen test almalısınnn 😂 ya bende böyle oldu uyku hali vs çok yaşümıştım ama kondurakamoştım ve 5 haftalık hamile çıktım😂
[silindi] Ayy aynı belirtiler lütfen sabah benide etiketler misin regl gecikmesi olunca tekrar akıntı gelmesi genelde gebeliğe yoruyorlar sanırım regl ağrısını da çoğu erken gebelik belirtileri de varmış benide lütfen etiketlermisin ins ikimiz de hamileyizdir ve tüm isteyenler 🙏🫶🎀
[silindi] kayraninannesiiii Benimde 3 gün ama aynı belirtiler 3 gün önce yaptım negatif çıkmıştı ama hala regl olmadım
Rumusugur 5 günlük gecikme bende de var dün test yaptım negatif çıktı Bilmıom napcam şuan belim çok ağrıyor yine negatif çıkar dıye çok korkuyorum
kayraninannesiiii [silindi] bende 3 gün önce yaptım çıkmadı akşam yapmıştım sabah yap erken testlerden al dediler bugün erken gebelik testi aldım sabah yspcam bakalım kederizde varsa olur inşallah
[silindi] kayraninannesiiii inşallah canımmm ben şuan alamadım sen sabah yaparsan beni etiketle yarın gün içinde alayım erken gebelik testi
kayraninannesiiii [silindi] yok yapmadım annem biraz daha bekle iyice garanti olsun çıkmasa üzülme dedi oyuzden yapmadım sen yaptınmı canım
[silindi] kayraninannesiiii evet canım ama bugün daha uyandığımda beri hiç regl ağrısı yaşamadım beyaz böyle krem gibi akıntım oluyor sende peki belirtiler nasıl
kayraninannesiiii [silindi] yok beyaz deyil böyle Şefaf sümüksü benimki yok eskisine göre daha iyim belirtim çok fazla yok bi akıntı bide migdemde bulantı kazınma oluyor