semap_13 Onu hiç bilmiyorum ben direkt normal doğum odaklı olduğum için sezeryan talebinde bulunmadım. Devlete de gittim Süleymaniye doğum evi evimin dibinde ama insan gibi ne bir bilgi veriyorlar ne de ilgileniyorlar. O sebeple bende özel hastane arayışına girmiştim. Gülnar hocanın yorumları çok iyiydi. Genel itibariyle güler yüzlü, sakin ve anaç bir yapıya sahip olduğu için memnun kalıp devam ettim. Ben de çok pimpirik bir insan değilim zaten 😅 kendisi de öyle, o sebeple şuan için memnunum