mystery94 gzmturan hadi ya benim de işte dün kan verdim ya 15. günümde iki çıkınca ümitlenemedim bugün 16. günüm artar mı ki
elf006 bn kullandım uzun süredir gebe kalamıom özelde klomen artı iğne kullandım suan DPO 5 teyim Bat 3 şubat en erken test 30 u sanırım çıkar yazıo nette bilmiyorum ya çok sıkıldım bu süreçten