Merhaba bende gecen ayın 26 sında oldum serklaj daha önce 16 haftalıkken bebeğimi kaybettim şuan 19 haftalıgım ve dikişin üstünde açılmam olduğunu öğrendim doktor yatış verdi nidicard başlattı bol sıvı tüket dedi progestanı en başından berri kullanıyorum zaten bu durumu yaşayan var mı böyle böyle ilerleyen oldu mu koruyorum dün öğrendim herşeyi çök üzülüyorum