Kızlar 40+2 gebelik sancım geliyor 3 saattir nefesimi kesiyor 12 dkkada bir nst de sancı çıkmadı aciklik 0 bebek makat geliş ne yatış veriliyor ne doktorlar gün veriyor kafayı yicem daha ne bekliyorlar aciklik 7 cm olsun sancılar 2 dkkada mı gelsin ![acildeyim şimdi izotonik verdiler rahatlatır dediler olmadı yarın gel diyorlar ebeler doktor yok ortada hiç normalde ilçe hastanesine gidiyorum o doktor gün vermiyor şehir hastanesine geliyorum bu doktor gün vermiyor ne yapacağım sasirdim